نوشته شده توسط : آرم

روش چاپ حروف و کلمات راه درازی را پیموده است. از فرآیند حروفچینی مکانیکی با استفاده از بلوک های فلزی و چوبی حروف، ما به ورودی های صفحه کلید پیش رفته ایم. نرم افزار نوشتن مانند Google Docs و Microsoft Word به ما امکان می دهد از تعدادی حروف مختلف و طراحی کاراکترها، که به حروف تایپ معروف است، استفاده کنیم.

 

اما، این پیشرفت ها یک معضل جدید ایجاد می کند. از بین هزاران گزینه، کدام حروف را استفاده می کنیم؟ طرح‌های تایپوگرافی با کسب درآمد بیشتر و بیشتر شرکت‌ها بر روی یک تصویر برند منحصر به فرد، افزایش یافت. به عنوان مثال، تایپ فیس های کوکاکولا و دیزنی نشان داده اند. امروزه ممکن است نیم میلیون فونت در سراسر وب وجود داشته باشد، زیرا خانواده فونت ها و طراحان تایپ به طور مداوم در حال رشد هستند.

 

این اندازه خالص ممکن است بسیار زیاد باشد، بله. اما، تا زمانی که مراحل عملی را برای یافتن راه خروج از این پیچ و خم ندانید. این مقاله قصد دارد روند انتخاب فونت مناسب و اصول طراحی لوگو تایپ و لوگو و آرم را برای شما روشن کند.

 

ابتدا چند اصطلاح را تعریف می کنیم:

 

تایپوگرافی چیست؟

تایپوگرافی هنر چینش حروف به منظور شفاف و زیبا جلوه دادن حروف است. این ترتیب شامل انتخاب حروف، اندازه نقطه، طول خطوط، فاصله خطوط، حروف و فاصله کلمات است. به طور خلاصه، تایپوگرافی به همه چیز در مورد طراحی و ظاهر حروف و کلمات می پردازد.

 

تفاوت بین فونت و تایپوگرافی چیست؟

ما اغلب تایپوگرافی‌ها و فونت‌ها را آنقدر با هم عوض می‌کنیم که تفاوت تار می‌شود. با این حال، مهم است که تشخیص دهیم حروف و فونت چیست.

 

تایپ فیس مجموعه ای از حروف الفبا و علائم نگارشی است که طرح مشترکی دارند. رایج ترین گروه های حروف سرف، sans serif، slab و script هستند. Helvetica، Calibri و Arial در گروه تایپ فیس قرار می گیرند. با این حال همه آنها تایپ فیس نامیده می شوند. آنها در تمام الفبا از جمله کاراکترها طرح های یکسانی دارند.

برای سفارش بازسازی لوگو برند خود اینجا کلیک کنید.

از سوی دیگر، فونت ها انواع خاصی از حروف چاپی هستند. آنها می توانند بولد، مورب، 12 نقطه، حروف بزرگ و غیره باشند. به عنوان مثال، Bold 12 نقطه Helvetica یک فونت است، مانند Italic 10 point Arial، Light Calibri و غیره. فونت دسته بزرگتری است که فونت در آن قرار می گیرد.

با این حال، این تمایز به اندازه چند دهه پیش مهم نیست. این زمانی است که انتشار از طریق ماشین حروفچینی می گذرد و حروف در فلز یا چوب حک می شوند. ناشران یا حروف‌نویس‌ها باید حروف و فونت را با هم تعیین کنند تا طرحی منسجم در سرتاسر انتشار داشته باشند.
 
چگونه تایپوگرافی بر برند شما تأثیر می گذارد
بر ادراک برند تاثیر می گذارد
برندسازی موفق تا حدی به ارائه یک ظاهر بصری جذاب و ثابت است. از وب سایت گرفته تا تایپوگرافی، برندها باید تجربه زیبایی را به مشتریان ارائه دهند. مردم نه تنها به دلیل محصولات بلکه به دلیل تجربه خرید می کنند. یک راه خوب برای ارائه یک تجربه عالی به این مشتریان از طریق حروف نوشته های واضح، خوانا و زیبا است.
 
تایپوگرافی در همه جای برند وجود دارد. از لوگو گرفته تا محتوای وب سایت، تایپوگرافی فضای خوبی را اشغال می کند. بنابراین چه بخواهید چه نخواهید، مشتریان از طریق انتخاب تایپوگرافی‌ها، درک مثبت یا منفی از برند شما خواهند داشت. آیا آنها نام تجاری شما را جدی یا عجیب، انرژی زا یا حرفه ای، حداقلی یا پیچیده در نظر می گیرند؟ ممکن است متوجه نشوید، اما تایپوگرافی می تواند به شکل گیری این ادراکات کمک کند.
 
در تصمیم گیری تاثیر می گذارد
برخی از طرح های حروف چاپی بیش از حد مورد استفاده قرار می گیرند یا بیش از حد طراحی شده اند. امثال Comic Sans، Papyrus و British Script می‌توانند در وبلاگ‌های شخصی ظاهر شوند اما هرگز در یک وب‌سایت حرفه‌ای ظاهر نمی‌شوند، در غیر این صورت بینندگان یا خریداران بالقوه ممکن است آنها را جدی نگیرند. از این رو، اکثر برندهای تجاری موفق از تایپوگرافی واضح و خوانا مانند Arial و Roboto برای لوگو یا بدنه وب سایت استفاده می کنند.
 
مردم بیشتر به برندهایی که انتخاب فونت خوبی دارند اعتماد کرده و از آنها خرید می کنند. به خصوص در مورد برندهایی که با لحن و پیام خود سازگار هستند. تایپ فیس شکل دیگری از زبان بصری است. تا زمانی که به ایجاد ارتباط با مشتریان کمک کند، برای فرآیند فروش بسیار مهم است.
 
توجه خوانندگان را به خود جلب می کند
چندین چیز می تواند توجه خوانندگان را هنگام مشاهده یک وب سایت تحت تأثیر قرار دهد: محتوا، متقاعدسازی، تصاویر، قدرت، طول و غیره. تایپوگرافی نیز در پس زمینه پخش می شود. طراحی، فضا و اندازه کاراکترها می تواند خوانندگان را وادار کند که خواندن را تمام کنند یا به وب سایت بعدی بروند.
 
مطالعات نشان می‌دهند که هر چه فونت‌ها بزرگ‌تر باشند، تجربه خواندن سریع‌تر است. همچنین، بر اساس مطالعه دانشگاه تل آویو، اندازه فونت بزرگتر باعث واکنش عاطفی قوی تری می شود.
 
بنابراین اساسا نوع تایپ فیس احساسات را برمی انگیزد. و احساسات چیزی هستند که باعث فروش می شوند، درست است؟ از این رو، ممکن است مدتی را صرف تحقیق در مورد بهترین تایپ فیس برای تجارت خود کنید، چیزی که با مخاطب هدف طنین انداز شود.
 
نحوه انتخاب تایپ فیس و فونت مناسب:
شخصیت برند خود را بشناسید
تایپ فیس ها یکسان نیستند. به همین دلیل است که تعداد تایپوگرافی‌ها در طول زمان افزایش یافته است. شرکت‌ها می‌خواهند خود را منحصربه‌فرد معرفی کنند، از این رو از فونت‌های سفارشی استفاده می‌کنند.
 
بنابراین برای انتخاب مناسب در اقیانوسی از حروف، ابتدا باید شخصیت برند خود را درک کنید. این به سادگی انتخاب کلماتی است که برند را به بهترین شکل توصیف می کند: حرفه ای، هنری، منحصر به فرد، سطح بالا، ارزان، حداقلی، پایدار.
 
روی یک کاغذ کوچک، کلماتی را که ممکن است بخواهید با برند مرتبط کنید، یادداشت کنید. به پر جنب و جوش، هنری، اخلاقی، دوستدار محیط زیست، زیبا و غیره فکر کنید.
 
به مشتریان فکر کنید - چه نوع خدماتی ارائه می دهید، چه نوع تجربه ای؟ تا جایی که ممکن است کلمات درست را یادداشت کنید.
 
شخصیت یک تایپ فیس را بشناسید
تایپوگرافی‌ها بسته به طراحی‌شان، معانی متفاوتی را ارائه می‌دهند. هنگامی که شخصیت برند را دریابید، زمان آن است که شخصیت تایپ فیس را درک کنید.
 
حالا ممکن است تایپ فیس ها بسیار زیاد باشد. با این حال، تنها پنج گروه عمده حروف چاپی وجود دارد که دیگر حروف‌های خاص به آن تعلق دارند: سریف، سان‌سریف، اسلب، خط و تزئینی.
 
سریف
سریف شناخته شده ترین گروه حروف نوشته است. برندهای کلاسیک و جاودانه مانند مجله تایم، نیویورک تایمز و رولکس از این حروف در لوگو یا نسخه وب سایت خود استفاده می کنند.
 
"Serif" نام خط انتهای هر حرف است:
 
 
این گروه حروف نوشته قدیمی ترین نوع خود است که به دوران باستان روم باز می گردد. این روزها، اکثر برندهای شرکتی از سبک های سریف در متن استفاده می کنند - مثلاً یک کپی در یک وب سایت، یک بروشور، یا یک کمپین بازاریابی ایمیلی.
 
اما برای لوگو، در اینجا برخی از مارک هایی وجود دارد که طراحی سریف را در خود جای داده اند
شرکت هایی که دارای نفوذ، اقتدار و سهم بازار طولانی مدت هستند از حروف سرف استفاده می کنند.
 
فونت های Serif درجه یک، ادبی، سطح بالا، تحصیل کرده و حرفه ای هستند. اگر این کلمات برای برند شما مناسب به نظر می رسند، به سراغ سریف ها بروید. در این مورد، serif یا به عنوان یک لوگو یا یک کپی بدنه کار می کند:
 
 
بدون دندانه
فونت‌های Sans-serif مدرن‌تر هستند، زیرا بعداً در قرن نوزدهم ظاهر شدند. طرح های Sans Serif سبکی تمیز و مینیمال دارند.
 
"Sans" یک کلمه فرانسوی است که به معنای "بدون" است. بنابراین، sans serif عدم وجود یک خط تزئینی در انتهای ضربه شخصیت است - بدون سریف.
 
Sans Serif ها به طور کلی در همه پلتفرم ها قابل اعتماد هستند. شما می توانید آن را در هر جایی، در یک لوگو یا یک کپی بدنه، به صورت چاپی یا دیجیتال استفاده کنید. وزن های مختلف می توانند کمی معنی را تغییر دهند. به عنوان مثال، سریف Bold توجه و سخت کوش است و سریف نازک به معنای پر زرق و برق و نجیب است.
 
شرکت‌های بزرگ فناوری مانند گوگل و یاهو در گذشته لوگوتایپ‌های سریف خود را کنار گذاشتند و سبک sans serif تمیز را جایگزین آن‌ها کردند. بنابراین برای استارت‌آپ‌هایی که هیچ مرجع معتبری ندارند، بهتر است از یک لوگوی sans serif استفاده کنید.
در اینجا پر استفاده ترین سریف ها آمده است: Helvetica، Arial، Open Sans، Roboto و Source Sans Pro.
 
اکثر وب سایت ها از حروف sans-serif در محتوا استفاده می کنند.
منبع: https://www.brandcrowd.com/blog/how-typography-impacts-your-brand-and-how-to-pick-the-right-one/


:: بازدید از این مطلب : 983
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرم
در مقاله قبل درباره ویژگی های یک لوگوتایپ حرفه ای سخن گفتیم. برای آنکه بتوانید یک
طراحی و ساخت لوگو موفق داشته باشید، رعایت یکسری نکات و قواعد لازم و ضروری است.
 
فونت
نوع و اندازه متن شما مهم است. این روش دیگری است که می توانید با مخاطبان خود
صحبت کنید و خود را معرفی کنید. در مورد فونت ها دو انتخاب استاندارد دارید. فونت های
سریف یا حروف با تزئینات دم در انتهای خط آن برای مارک های سنتی بهترین هستند. از
سوی دیگر، برندهای آرام اغلب از نوع sans serif استفاده می کنند که ظاهری مدرن دارد.
به خاطر داشته باشید که برای حداکثر اثربخشی باید فونتی را انتخاب کنید که از نظر شکل
و عملکرد عالی باشد. علاوه بر این، فونت مناسب برای طراحی شما باید تزئینی و خوانا باشد.
برای آگاهی از قیمت ساخت لوگو کلیک کنید.
قاب
این قسمت اختیاری است، اما اگر احساس می‌کنید که خیلی ساده است، به لوگوی نوع 
شما افزوده می‌شود. این یک عنصر تزئینی است که ارزش عالی را برای طراحی فراهم می
کند. قاب‌ها بر لوگوی شما تأکید می‌کنند و به آن اجازه می‌دهند که ظاهر شود. این همچنین
باعث می شود که علامت تجاری شما کمتر تحت الشعاع عناصر دیگر در برنامه های مختلف
قرار گیرد. به علاوه، می توانید این کار را با قرار دادن طرح خود در اشکال ساده مانند دایره یا مربع انجام دهید.
 
اتخاذ رویکرد خلاقانه تر برای این امر امکان پذیر است. به عنوان مثال، می توانید قاب خود 
را با تصاویری مانند تاج گل، روبان یا چراغ تزئین کنید.
 
ویژگی های طراحی لوگوی خوب
اگر می خواهید طرحی داشته باشید که به رشد کسب و کار شما کمک کند، درک اینکه چه
چیزی یک لوگوتایپخوب را می سازد بسیار مهم است. در این بخش در مورد آن بیشتر بدانید.
علاوه بر این، متوجه خواهید شد که یک لوگو باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا به بهترین
نحو با اهداف تجاری شما مطابقت داشته باشد.
 
ساده
پل رند، طراح لوگوی مشهور، زمانی گفت: «سادگی هدف نیست. این محصول فرعی یک ایده 
خوب و انتظارات متوسط ​​است.» این نقل قول ثابت می کند که برای ایجاد یک طرح خوب،
نیازی به داشتن یک طراحی شلوغ ندارید.
 
توجه بیشتر به زیورآلاتی که به لوگوی خود اضافه می کنید، آن را بهتر و سازگارتر می کند. 
با این حال، مهم است که مطمئن شوید که هنوز هم طراحی مرتبطی دارید که مردم بتوانند
شما را با آن شناسایی کنند.
 
خاطره انگیز
لوگوهای موثر به راحتی قابل شناسایی هستند، نه تنها به این دلیل که ساده هستند، بلکه
خلاقانه نیز هستند. شما نمی خواهید طرحی داشته باشید که بدون الهام و کلیشه به نظر
برسد. شما همچنان می خواهید طرحی ایجاد کنید که با زمینه کاری شما مرتبط باشد.
 
یکی از راه هایی که می توانید این کار را برای لوگوی متن خود انجام دهید، استفاده از رنگ 
ها به نفع خود است. رنگ‌هایی را که به کاری که انجام می‌دهید مربوط می‌شوند، بگنجانید.
به عنوان مثال، فرض کنید یک شرکت خدمات مواد غذایی ارگانیک دارید. در این صورت، می‌
توانید طرح خود را با رنگ‌های طبیعی مانند سبز و زرد تزئین کنید تا به برند شما با ویژگی‌های
مرتبط با سلامتی مرتبط شود.
 
بی زمان
لوگوهای موثر، لوگوهایی هستند که بدون توجه به تغییراتی که ممکن است برای شرکت
شما ایجاد شود، می توانید برای مدت طولانی از آنها استفاده کنید. بی زمانی به شما کمک
می کند در آینده از طراحی مجدد لوگو خودداری کنید. به علاوه، داشتن یک طراحی ماندگار
به شما در صرفه جویی در دراز مدت کمک می کند.
 
برای ایجاد هویتی جاودانه، داشتن لوگویی که ماهیت شما را به عنوان یک برند تسخیر کند، 
حیاتی است. بهتر است از استفاده بیش از حد از طرح های مد روز خودداری کنید. این روندها
می آیند و می روند و ممکن است هویت برند شما را در آینده قدیمی جلوه دهند.
قابل خواندن است
هر طرح گرافیکی باید خوانا باشد، حتی بیشتر در مورد طراحی لوگو. این ویژگی باعث می 
شود هر متنی در لوگوی شما، از جمله نام شرکت، شعار و نام شرکت، به راحتی قابل خواندن
باشد. نامه باید به خوبی نوشته شود و فاصله بین آن ها به گونه ای باشد که خوانندگان را سردرگم نکند.
 
راه حل دیگری که می توانید برای بهبود خوانایی طراحی خود انجام دهید استفاده از تضاد 
رنگ است زیرا رنگ به بهبود خوانایی کمک می کند. چرخه رنگ ابزاری عالی برای کمک به
شناسایی ترکیبات موثر است. از روی چرخ، می توانید انواع مختلفی مانند سه گانه، مشابه
، و مکمل را از جمله نقشه برداری کنید.
 
مقیاس پذیر
چه بر روی بیلبورد یا یک کارت ویزیت جیبی نمایش داده شود، علامت تجاری خوب باید در هر 
کدام از برنامه ها خوب به نظر برسد. این جنبه یک ویژگی حیاتی است که اگر می خواهید به
یکپارچگی برند دست یابید، لوگوی شما باید دارای آن باشد.
 
بنابراین قبل از اینکه لوگوی خود را دانلود کنید، سعی کنید آن را روی ماکت ها قرار دهید. برای
شروع بهتر است سعی کنید آن را روی تابلوهای فروشگاه، فاویکون ها و رسانه های اجتماعی
تصور کنید. اطمینان از مقیاس پذیر بودن لوگوی شما به آزمایش هایی نیاز دارد، اما این به شما
کمک می کند تا میزان ترجمه آن را در برنامه های مختلف ارزیابی کنید.
 
نحوه دریافت لوگوی متنی
"چگونه می توانم یک لوگوتایپ دریافت کنم؟" پاسخ به این سوال بسته به کسب و کار شما 
متفاوت است. به همین دلیل است که ما می خواهیم راه های مختلفی را برای شما برای
دریافت لوگو بررسی کنیم. در زیر چند راه وجود دارد که می توانید از آنها برای یافتن تایپوگرافی
مناسب برای هویت برند خود استفاده کنید.
 
این بخش به شما این امکان را می دهد که مناسب ترین راه حل را بیابید و بیاموزید که کدام 
گزینه برای وضعیت فعلی شما ایده آل است.
 
کار با یک طراح آزاد – استخدام طراحان آزاد برای برندهایی با تیم طراحی داخلی عالی است. 
این برای مشاغل کوچک محبوب است زیرا انعطاف پذیر است. وب سایت ها و توصیه ها برخی
از راه هایی هستند که می توانید پیمانکاران مستقل برای کار با آنها پیدا کنید.
 
یک مسابقه طراحی راه اندازی کنید - Crowdsourcing به شما امکان می دهد به گزینه های
طراحی مختلف از طراحان گرافیک آزاد دسترسی داشته باشید. این گزینه به شما امکان می
دهد گزینه های بیشتری را بررسی کنید و راه های مختلفی برای ارائه برند خود پیدا کنید. وب
سایت هایی مانند DesignCrowd پلتفرم هایی هستند که می توانید از آنها برای راه اندازی
مسابقه طراحی لوگو استفاده کنید.
 
یک رویکرد DIY داشته باشید - اگر علاقه مند به یادگیری نحوه ساخت یک لوگوتایپهستید، این
یک گزینه عالی برای شما است. می توانید از یک ویرایشگر گرافیک شطرنجی یا یک سازنده
لوگوی آنلاین برای ایجاد یکی استفاده کنید. این به شما کنترل کامل بر ظاهر طراحی شما می
دهد و به شما کمک می کند شخصیت برند خود را بیان کنید.
 
نتیجه گیری
وقتی به درستی انجام شود، لوگوتایپمی تواند یکی از بهترین سلاح های برند شما باشد. این
یک راه عالی برای ارائه نام تجاری خود به مردم بدون حاشیه و سر و صدا است. این طراحی
همه کاره همچنین به مشاغل صنایع مختلف امکان می دهد یک علامت تجاری پیدا کنند که
به آنها اجازه می دهد هویت متمایز ایجاد کنند.
 
امروز یک لوگوی مناسب برای برند خود پیدا کنید. با سازنده آرم متنی آرمکده، به یکی از گسترده
ترین کتابخانه های طراحی دسترسی خواهید داشت و آنها را شخصی می کنید. طرح های مختلف
از لوگوهای تک نگاری گرفته تا لوگوهای اسکریپت را مرور کنید. این یک ویرایشگر آسان برای استفاده
دارد که به شما امکان می‌دهد رنگ، فونت و طرح‌بندی را طوری تغییر دهید که با شخصیت برندتان
مطابقت داشته باشد. همینجا امتحانش کن.
 
 
منبع: https://www.brandcrowd.com/blog/what-makes-a-great-text-logo/
 
 

 



:: بازدید از این مطلب : 1130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرم

در قسمت قبل درباره روند و ترندهای جدید طراحی لوگو و آرم در سال 2022 صحبت کردیم. در ادامه باقی ترندهای سال 2022 را با هم مرور خواهیم کرد.

 
توانایی‌ها، جهت‌گیری‌ها و ملیت‌های مختلف در عکس‌ها، تصاویر، و نمادها در قالب‌بندی الکترونیکی و رسانه‌های چاپی به تصویر کشیده شده‌اند.
طراحی لوگو در سال 2022 از نظر اجتماعی مسئولیت پذیر خواهد بود زیرا مشتریان و برندها از مسائل اجتماعی آگاهی بیشتری دارند.
 
اصالت در روند خواهد بود و نه تنها طراحی و ساخت لوگو و طراحی گرافیک تجاری را به طور کلی تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه پیش بینی می 
شود حتی هنرهای بصری و عکاسی معاصر نیز در این امر دخیل باشند. غیرطبیعی بودن عکس های صحنه سازی شده با لبخندهای ساختگی
از بین می رود و تمرکز بر روی افراد عادی خواهد بود و باعث تشویق و گسترش امکانات خلاقیت می شود.
جهت‌های توسعه طراحی گرافیک در طراحی جنس و لوگو بر روی میل به تفریح ​​متمرکز است. مصرف کنندگان از بیماری همه گیر خسته شده 
اند و می خواهند زندگی روزمره و معمولی داشته باشند. طراحان و برندها با در نظر گرفتن کوچکترین نوسان در نیازهای کاربران، این موضوع را پذیرفته اند.
جلوه های بصری به گونه ای استفاده می شود که به انعکاس موقعیت در جامعه کمک می کند تا لوگوها جذاب تر و جذاب تر شوند.
برای آگاهی از قیمت ساخت لوگو به آرمکده مراجعه کنید.
 
سوررئالیسم و ​​توهماتنوری
توهمات نوری به ایجاد احساس فضا و عمق رنگ کمک می کند. در حین پیمایش، به نظر می‌رسد که عناصر گسسته نزدیک‌تر از سایر اشیاء
بصری هستند.
 
در سال 2022 ترکیب اثر اختلاف منظر و توهمات نوری رایج خواهد بود. در نگاه اول به نظر می رسد که این اثر معنایی ندارد، اما بعداً تصویری 
منسجم و معنادار نمایان می شود. (اگر این اتفاق بیفتد، ایده توسعه دهنده درک شده است).
تایپوگرافی در حال حاضر محبوب است، اما در سال 2022 قرار است محبوبیت بیشتری پیدا کند. توضیح این است که کاربران از لوگوهایی با
فونت های با کیفیت بالا استقبال می کنند. در صورت در نظر گرفتن جامعیت در طراحی لوگو، برندها تایپوگرافی را انتخاب می کنند زیرا خنثی است.
 
برای لوگویی که تنها با تایپوگرافی طراحی شده است، مرزهای تصویر، دقیقاً چگونه یک لوگو باید به نظر برسد، محو می شود. مصرف کنندگان
تمایل دارند به این موضوع علاقه مند شوند و مایلند در مورد برند مورد نظر بیشتر بدانند زیرا تصویر فقط با استفاده از حروف ایجاد می شود.
چگونه یک لوگو توسعه دهیم؟
با دانستن روندهای محبوب برای سال 2022، می توانید سعی کنید یک لوگوی مرتبط ایجاد کنید. ابتدا باید سبک آن را مشخص کنید. از یک ویرایشگر
گرافیکی استفاده کنید و به تنهایی یک لوگو برای یک برند بکشید تا یک پروژه با کیفیت بالا به دست آورید. اگر چنین استعداد و استعدادی ندارید،
بهتر است از یک طراح کمک بخواهید. این امر برای بسیاری از مردم که با سادگی خود آنها را جذب می کنند مرتبط خواهد بود.
 
به هر حال، یک گزینه سوم وجود دارد - یک تولید کننده آرم آنلاین. خدمات آنلاین تخصصی که به توسعه لوگو کمک می کند، امروزه شناخته شده است.
برخی از آنها نیاز به سرمایه گذاری دارند، اما نسخه های رایگان نیز وجود دارد.
 
یک چیز دیگر: هنگام ایجاد یک لوگو، طراحان همیشه از روندها پیروی نمی کنند. این واقعاً یک نیاز اختیاری است. با این حال، هنوز هم باید آنها را در نظر 
گرفت تا لوگو مرتبط و مدرن شود.
گاهی اوقات بهتر است به مفهوم انتخاب شده قبلی برای لوگو پایبند باشید تا اینکه آن را به طور کامل تغییر دهید. اگر یک لوگوی دائمی دارید که ایده‌های
برند را کاملاً منتقل می‌کند و تداعی‌ها را برمی‌انگیزد، طراحی مجدد آن همیشه یک راه‌حل منطقی نیست. این اتفاق می افتد که مشتریان جدید و عادی
پس از به روز رسانی در مورد اینکه با چه سازمانی سروکار دارند سردرگم می شوند. مشتریانی وجود دارند که حتی اگر لوگوی برند آنها را کنار زد،
همکاری با آن را متوقف می کنند. به همین دلیل، باید مسئولانه آن را توسعه و طراحی مجدد کنید. برای این منظور بهتر است با افراد حرفه ای کار
کنید که تمام ریسک ها و روندهای جدید را در نظر گرفته و محصولی باکیفیت و مفید بسازند.
 
به عنوان مثال، GoDaddy - یک ثبت کننده دامنه اینترنتی - می تواند طراحی مجدد موفقی داشته باشد. بسیاری از مردم این شرکت را با کمپین های ت
بلیغاتی کاملا تحریک آمیز می شناسند. هویت شرکتی این برند کاملاً متفاوت شده است - متوسط ​​و لاکونیک. یک نسخه متحرک نیز ظاهر شده است.
هر دو نسخه مطابق با روند اصلی طراحی برای سال آینده هستند. برای این کار باید به متخصصان قدردانی کنیم.
 
انتظارات آینده
در سال 2022، لوگوها رنگارنگ، اما مینیمالیستی خواهند بود و از اشکال ساده و خطوط نازک ایجاد می شوند. آنها بدون انیمیشن، گرادیان های سه 
بعدی و راه حل های جسورانه نخواهند بود.
کاملاً محتمل است که طراحی لوگوی دهه 80 با تعداد زیادی نئون و پیکسل همچنان مرتبط باقی بماند.
امروزه تقاضای قابل توجهی برای زیبایی شناسی دهه 1980 وجود دارد و میراث آنها همچنان ادامه دارد.
 
لوگوهای این فرمت از نظر روشنایی و ظرافت قابل توجه هستند. بیشتر آنها به بازی های ویدیویی اختصاص داده شده اند که پس از آن به یک تحول
انقلابی برای نسل تبدیل شد.
 
لوگوهای کارتونی دهه 30، که در تصاویر هنری یا با دست طراحی شده اند نیز به نفع خود هستند. این یک سبک ساده و جذاب است. لوگوهای گویا 
با مخاطبان بالقوه مشتریان ارتباط موثرتری برقرار می کنند و در سطحی عمیق و احساسی با آنها ارتباط برقرار می کنند.
و البته کلاسیک - لوگوهای سیاه و سفید. آنها همیشه مد روز خواهند بود و هرگز دست از کار نمی کشند. طراحان یاد گرفتند که چگونه آنها را ایجاد 
کنند تا علایق برند را به خوبی منتقل کنند. این یک نسخه سیاه و سفید فقط در نگاه اول است، اما می تواند از هر تصویر رنگی پیشی بگیرد.
 
لوگوها مدت کوتاهی از وجود ندارند. آنها می توانند برای چندین دهه استفاده شوند و نیازی به تغییر ندارند. با این وجود، دیر یا زود زمانی فرا می رسد 
که یک شرکت باید لوگوی خود را دوباره طراحی کند. روندها تغییر می کنند و کارایی خود را از دست می دهند که از هندسه شروع می شود و با راه
حل های رنگی ختم می شود. توصیه می شود خود را در مورد تغییرات به روز نگه دارید زیرا موفقیت، سود و آگاهی سازمان به توسعه لوگوی مناسب
بستگی دارد. راه حل های طراحی خود را با تکیه بر اطلاعات این مقاله، تعیین وظایف جدید و بهره برداری از فرصت هایی که سال 2022 به شما می
دهد، تجزیه و تحلیل کنید!

 

منبع: https://merehead.com/blog/10-logo-design-trends-2022/



:: بازدید از این مطلب : 1096
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرم

زمان ما کاملاً قابل توجه است: همه چیز در حال تغییر است و با سرعتی خیره کننده به جلو می رود. این بیشتر

در روندهای بازاریابی دیجیتال 2021 مشهود است، زیرا روندهای جدید طراحی لوگوی 2022 بر روی موارد قبلی قرار گرفته است.

شما باید به تعدادی از چیزها توجه کنید تا برند شما با رقابت بازار روبرو شود. در میان چیزهای دیگر، باید لوگوی

خود را با تمام الزامات سال 2022 هماهنگ کنید.

برای مشاهده هزینه طراحی لوگو و یا سفارش ریدیزاین لوگو اینجا کلیک کنید.

 

لوگو چیست؟

بر اساس عمل، باید به این نتیجه رسید که حتی امروزه نیز رهبران شرکتی وجود دارند که تصمیم می‌گیرند 
طراحی لوگو را توسط یک متخصص سفارش دهند بدون اینکه بدانند این اصطلاح واقعاً به چه معناست. در این
مورد نظرات مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال، همیشه کسانی هستند که قاطعانه بیان می کنند که یک لوگو
یک تصویر زیبا است. همانطور که بسیاری از مردم خواهند گفت که این همان علامت تجاری است.
شایان ذکر است که اصطلاح "لوگو" چه چیزی را مشخص می کند تا خوانندگان حدس های نادرست یا سوالات بی
پاسخ در مورد این موضوع نداشته باشند.
 
تصویر گرافیکی فردی (علامت)؛
فونت نویسی یک برند؛
ترکیبی از تصویر و کتیبه
وظیفه اصلی آن انتقال ایده های اصلی فعالیت سازمان خود به مخاطبان هدف است. هنگامی که این لحظه را روشن
کردیم، می توانیم به روند اصلی طراحی لوگو برای سال 2022 برویم.
 
10 نکته مهم در طراحی لوگو در سال 2022
برای شروع، لازم است اشاره کنیم که روندهای امیدوارکننده برندسازی در سال 2022 روندهای قدیمی و جدید را با هم
ترکیب می کنند. بازگشت به دوران قبل وجود دارد. به عنوان مثال، تصاویر نئونی روشن با فونت های سیاه و سفید
جوهر. انیمیشن های پیچیده و شیب های سه بعدی مرتبط باقی می مانند. روند طراحی لوگو بر اساس همان جنبه
هایی است که متخصصان در چند سال اخیر یاد گرفته اند. با این حال، تحولات تازه نیز وجود خواهد داشت. شروع کنیم!
انیمیشن پیچیده با جزئیات فلورید
لوگوهای متحرک همچنان مد روز هستند. متخصصان مدرن یاد گرفتند که آنها را بسیار جالب و در عین حال برای برندها 
مفید کنند. ترکیبی از انیمیشن دو بعدی و سه بعدی، زمانی که یک لوگو دارای چندین قسمت متحرک باشد، مرتبط است.
طراحان نباید از بازی با جزئیات هراس داشته باشند، تصاویری با سطوح مختلف پیچیدگی ایجاد کنند. این تکنیک ها نه تنها
به جلب توجه مخاطبان بالقوه یک برند، بلکه به بیان یک داستان خاص کمک می کند.
استفاده از دوبعدی و سه بعدی به حفظ توجه بیننده بسیار بیشتر از آنچه برای یک انیمیشن ساده در لوگوها در دسترس
است کمک می کند. این یک روند عالی است زیرا هر بار که انیمیشن را تماشا می کنید، می توانید چیز جدیدی در آن پیدا
کنید. طراحان دوست دارند با چنین جزئیات متحرک کار کنند، زیرا این یک کار جالب و تا حدودی سرگرم کننده است. شما
می توانید از یک عکس متحرک ساده به یک نسخه پیچیده تر آن انتقال دهید.
 
دلیلی وجود دارد که باور کنیم این روند لوگوی 2022 برای چند سال با ما خواهد ماند. اگر وظیفه ساخت یک شرکت طراحی لوگو 
برای صفحه نمایش است نه برای چاپ، یک طراح شانس بیشتری برای توسعه یک داستان و استفاده حداکثری از فرصت
خلاقیت و اثبات تخصص خود به رقبا دارد. به دنبال آن برو!
شیب های سه بعدی
یک گرادیان سه بعدی در حال افزایش است. این یک راه حل عالی برای جامعه ما است که در آن حتی یک نفر نمی تواند 
زندگی خود را بدون تلفن هوشمند تصور کند.
 
طراحان شیب را دوست دارند. آنها می توانند به منحصر به فرد و پویا بودن هر گروه رنگی کمک کنند. جلوه های سه بعدی
در آرم ها، به ویژه، مخروطی ها، برای طرح مرکزی مناسب هستند. آنها کنتراست بین رنگ ها را برجسته می کنند. متخصصان
طراحی لوگو خاطرنشان می کنند که شیب های مخروطی همچنان به طور گسترده مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این به
دلیل امکان تبدیل پروژه های ساده به پروژه های پیچیده است.
 
لوگوهای شیب سه بعدی روی صفحه نمایش خوب به نظر می رسند. آنها به یک طراح فرصت های زیادی می دهند - بازی با 
رنگ ها، ایجاد راه حل های فوق العاده با ظاهری مدرن و ساده. به مبتدیان توصیه می شود به مواردی مانند عمق، سایه ها و
جلوه های سه بعدی تسلط داشته باشند تا لوگوهای مرتبط و مفیدی برای مشتریان خود ایجاد کنند.
 
لازم به یادآوری است که سایه های به سختی قابل درک در سال 2021 بسیار محبوب است. طراحان ترجیح می دهند آن را در 
یک رنگ ایجاد کنند.
آن را ساده نگه دارید
ساده سازی فقط یک روند طراحی لوگو برای سال 2022 نیست - همچنین یک راه حل عالی برای اجرای بسیاری از سبک ها است.
فرمول موفقیت در سادگی بر سه پایه استوار است: عملی بودن، راحتی و زیبایی شناسی.
 
اگر از یک ترتیب منطقی پیروی کنید، ناوبری طراحی ساده و متوالی خواهد بود. یک طراح باید بتواند اطلاعات حیاتی را به درستی برجسته کند.
 
یکی دیگر از مزایای این روند، امکان استراحت چشم بیننده است. اطلاعات بیش از حد و جزئیات غیر ضروری امروز ما را احاطه کرده است
و سادگی به کاهش این شرایط و فروکش کردن آنها کمک می کند.
 
در مورد آن، یک برند محبوب پوشاک در بازار انبوه «زارا» از سال 1975 این روند را دنبال کرده است. در سال 2019، این شرکت لوگوی
خود را تغییر داد و به این نگاه کنید - راه حل آن حتی امروز هم مرتبط بود.
جالب است که طراحی به روز لوگوی زارا بحث های شدیدی را ایجاد کرد. گفته می شد که این حس ناهماهنگی و هرج و مرج را به
وجود می آورد. این نظر مبتنی بر همپوشانی حروف در تصویر بود. در واقع، بازی نامه در زیر توضیح داده خواهد شد.
 
وقتی برندهای دیگر لوگوهای خود را استاندارد می کنند و آنها را کپی کربنی از یکدیگر می کنند، زارا مانند اعتراضی به خاکستری 
و یکنواختی به نظر می رسد. این نیز نتیجه ای است که توجه مخاطبان بالقوه را به برند جلب کرده است. بنابراین هدف محقق می شود.
نامه بازی
همپوشانی حروف، «تخریب» قطعات آنها، ناقص بودن، خالی بودن خطوط، و قسمت های سفید شده - همه اینها توجه بیننده را به لوگو
جلب می کند. این روند یک طرف دیگر دارد - ضروری است که در آن زیاده روی نکنید. کتیبه باید متمایز بماند. مخاطب نباید حدس بزند که
با چه برندی سروکار دارد. آنها باید آن را به خاطر بسپارند و دفعه بعد آن را تشخیص دهند.
بر اساس تجزیه و تحلیل انجام شده، 30٪ مواقع، تجار ترجیح می دهند فقط کتیبه روی آرم سازمان خود را ببینند، 65٪ - گرافیک و متن. 
در 5٪ موارد - آرم به عنوان یک نماد بنا به درخواست مشتری توسعه می یابد. از این رو روند بعدی.
نشان
سادگی به یک نشان نیز گسترش می یابد. این راه حل سال هاست که محبوب بوده و بیشتر در گرافیک شرکت ها استفاده می شود. 
مینیمالیسم در این راستا نقش زیادی داشت. نشان ها برای مخاطبان قابل دسترس تر شدند و جزئیات بدون تغییر باقی ماندند.
شما در واقع باید درک کنید که نمادها ماهیت نمادین دارند. آنها می توانند ایده برند و نقش ثانویه آن را با توجه به فروش خدمات آن منتقل
کنند. اگر به ترجمه کلمه «نماد» از یونانی به روسی بپردازیم، می بینیم که به تزئینات برجسته اشاره دارد. اغلب، نمادهای باشگاه‌ها و
دانشگاه‌های ورزشی را می‌بینیم که پر از گرافیک، جزئیات پیچیده و رنگ‌های زیادی هستند.
 
تفاوت بین آرم ها و نشان ها در این است که یک لوگو نیازی به معنای عمیق ندارد زیرا هدف آن قابل تشخیص است. در مورد یک نشان، 
یک طراح می تواند از یک پالت رنگ بزرگ، تعداد زیادی تصاویر و جزئیات دیگر در آن استفاده کند. همه اینها برای بیان یک معنا لازم است
که چرا در وهله اول ایجاد شده است.
 
برخی از محبوب ترین نشان ها عبارتند از:
نایک؛
کوکاکولا؛
سیب؛
پپسی;
مک دونالد.
منبع: https://merehead.com/blog/10-logo-design-trends-2022/
 


:: بازدید از این مطلب : 1127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرم

در قسمت قبل درباره اهمیت و چرایی ریبرندینگ صحبت کردیم. امروز نیز در این مقاله به نکات مهم برای یک برندسازی موفق اشاره خواهیم داشت.

 
نکاتی برای یک برندسازی مجدد موفق
هیچ برندی بدون لوگوی رسمی و هویت بصری وجود ندارد. این نقطه شروع شماست چه در حال تغییر نام تجاری خود
باشید و چه به تازگی اولین فرآیند برندسازی خود را شروع کرده اید.
 
برای ایجاد هویت کامل نیازی به مهارت های طراح خاصی ندارید، در واقع ابزارهای آنلاین سازنده لوگو وجود دارد که به
شما کمک می کند این کار را بدون تلاش قابل توجه انجام دهید.
پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از قیمت طراحی لوگو و دیدن نمونه کار لوگو آرمکده به وبسایت این شرکت مراجعه کنید.
هنگامی که نمایش تصویری اصلی خود را دریافت کردید، می توانید به مراحل بعدی بروید…
 
1. یک داستان برای برند خود بسازید (برند جدید).
 
دریابید که مخاطبان شما چه کسانی هستند، چه چیزی آنها را با یک محصول طنین انداز می کند.
 
2. تحقیقات خود را انجام دهید.
 
با کارمندان، مشتریان، طرفداران خود صحبت کنید. از آنها بازخورد بگیرید و برند فعلی خود را تجزیه و تحلیل کنید.
ایده های جدید را ارائه دهید و ببینید که چگونه همه به هر یک از آنها واکنش نشان می دهند. شما باید بدانید
که مصرف کنندگان برند فعلی شما را چگونه می بینند، چه انتظاراتی از شما دارند و بازار چگونه در حال تغییر
است تا با آن تغییر کنید نه برعکس. دانش قدرت است.
3. ثابت قدم باشید.
 برای استخدام طراح لوگو کلیک کنید.
هنگامی که یک جاده خاص را انتخاب کردید، به آن پایبند باشید. اگر دقیقاً ندانید چه می خواهید، در نهایت
بودجه های هنگفتی را برای شکست ها یکی پس از دیگری خرج خواهید کرد. از پیش برنامه ریزی. به همین
دلیل مهم است که یک کتاب نام تجاری ایجاد کنید که به شما کمک کند حتی پس از گذشت 5 سال از تغییر
نام تجاری خود، به هویت خود نزدیک بمانید.
 
 
 
4. همه جنبه های نام تجاری خود را بلافاصله تغییر ندهید.
 
 
یک تغییر نام تجاری کامل ممکن است به منابعی نیاز داشته باشد که شما ندارید یا ممکن است مدت زیادی
طول بکشد تا سودآور باشد. بهترین قسمت های برند قدیمی خود را حفظ کنید و فقط موارد بد را تغییر دهید
. سازگار شدن.
 
 
 
5. یک برند برای مردم بسازید.
 
 
آنها تمرکز اصلی شما هستند. مردم: مشتریان، طرفداران یا دنبال کنندگان شما. زمانی که تصمیم می گیرید
تصویر یا هویت شرکت خود را تغییر دهید، به آنها فکر کنید و سعی کنید همان چیزی باشید که آنها می خواهند.
 
این دقیقاً همان کاری است که وایر با تغییر نام تجاری خود انجام داده است - آنها به مصرف کننده نزدیک تر
می شوند.
 
همانطور که Jozef Matas، طراح محصول از Teamweek گفت:
 
"این بسیار خوب و در عین حال بسیار ساده است. من علامت لوگو را بسیار دوست دارم زیرا دارای "W" 
برای Wyre در داخل است و همچنین به نوعی نماد انتقال را به شما یادآوری می کند. همچنین آبی پررنگ
در کنار رنگ‌های براق و الگوهای ساده، تعادل زیبایی واقعاً دلپذیری ایجاد می‌کند.»
 
 
 
6. یک تصویر بصری ایجاد کنید و در تمام پلتفرم ها به آن بچسبید.
 
 
فرقی نمی کند مشتریان شما وارد یک فروشگاه محلی شوند، اگر در وب سایت رسمی شما یا یک صفحه
رسانه اجتماعی قرار بگیرند. آنها باید برند شما را بدون توجه به موقعیت مکانی تشخیص دهند.
 
 
 
7. یک استراتژی محتوای بصری ایجاد کنید.
 
 
این مرحله مهمی از فرآیند تغییر نام تجاری است، به ویژه امروزه، زمانی که محتوای بصری ارزش بیشتری
نسبت به متن نوشتاری دارد. مردم نسبت به تصاویر بهتر واکنش نشان می دهند و آنها را راحت تر با برند
شما مرتبط می کنند.
 
شرط می بندم که درباره التون جان شنیده اید و داستان او را می دانید، اما آیا می دانید که التون به تازگی
لوگوی جدید خود را در سال 2017 بر اساس برند شخصی خود راه اندازی کرده است؟
Gery Meleg، طراح UI/UX در Bannersnack گفت:
 
«تا حد زیادی برند مورد علاقه من یا فقط بگوییم نام تجاری سال، لوگوی جدید سر التون جان بود. او قبلاً یک
برند و یک ستاره بزرگ جهانی بود، او قبلاً یک ستاره در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود داشت، اما اکنون حتی
در لوگوتایپ/لوگوتایپ نمادین جدید خود نیز یکی دارد.
 
برخی ممکن است بگویند بسیار ساده است، اما من فکر می‌کنم که ثبت وضعیت ستاره جهانی التون جان
واقعاً زیبا، مینیمال و باشکوه است. استفاده از ستاره در لوگو به دلیل معنای نمادین و میهن پرستانه آن
همیشه حرکت عاقلانه ای نیست.
 
فقط برای ارائه یک مثال متقابل، لوگوی جدید Converse نیز بر ستاره خود تمرکز می کند، اما من آن را نماینده
آن ندیدم، اگرچه، Converse همیشه در مورد ستاره بود. من اجرای روی لوگوی Converse را دوست دارم،
اما وزن لوگوی جدید التون جان را ندارد.
 
با انتخاب رنگ های مناسب برای مرتبط شدن با برند خود شروع کنید، فونت ها، بنرهای خود و هر چیز دیگری
که ممکن است بخشی از هویت بصری شما در نظر گرفته شود را انتخاب کنید.
 
صفحات رسانه های اجتماعی را برای برند خود ایجاد کنید و برندسازی بصری خود را در آنجا نیز ادامه دهید.
 
 
نمونه های معروف تغییر نام تجاری
 
 
مک دونالد
 
 
پس از مجموعه‌ای از مستندها و داستان‌های زندگی واقعی که زنجیره‌ی فست فود را در مرکز اپیدمی چاقی
در جامعه مدرن ما قرار داد، فروش شروع به کاهش کرد. آنها وحشت نکردند، بلکه تصمیم گرفتند تکامل یابند
و با واقعیت فعلی ما روبرو شوند.
 
اکنون، آنها در یک فرآیند تغییر نام تجاری مداوم هستند. آنها شروع به گنجاندن غذاهای سالم تری در پیشنهاد
خود کردند، سالادها و غذاهای تازه و تبلیغات روی آن متمرکز شده است.
 
علاوه بر این، آنها شروع به بازسازی مکان های خود کردند و ظاهری جدید و تازه تر به آنها دادند.
اپل
 
این احتمالاً یکی از موفق ترین داستان های تغییر نام تجاری تاکنون است. در اوایل دهه 1990، اپل شرکتی بود
که با پیش‌فرض مواجه بود. فروش پایین بود و آنها نیز از علاقه کم مصرف کننده رنج می بردند.
 
همه چیز زمانی تغییر کرد که استیو جابز در سال 1997 مدیریت شرکت را بر عهده گرفت و فرآیند تغییر نام 
تجاری را آغاز کرد.
 
او مینیمالیسم و ​​مدرنیته را در طراحی اپل معرفی کرد و با جذب یک پایگاه مشتری جدید و متنوع، توانست
برندی را که تقریبا مرده بود احیا کند.
 
 
تکامل طراحی لوگو اپل
 
 
بهترین خرید
 
 
من مطمئن هستم که بسیاری از خوانندگان ما می دانند Best Buy چیست و تجارت آنها در مورد چیست. 
با این حال تعداد کمی می دانند که آنها در سال 1966 با یک فروشگاه تخصصی صوتی به نام "Sound of Music" شروع کردند.
 
تغییر نام تجاری در سال 1983 انجام شد، زمانی که شرکت عرضه محصولات خود را به لوازم خانگی و VCR
گسترش داد.
 
 
 
نایک
 
 
این شرکت در سال 1964 به عنوان یک توزیع کننده رسمی برای کفاش ژاپنی Onitsuka Tiger، که اکنون با
نام Asics شناخته می شود، تأسیس شد.
 
نام اصلی آن، Blue Ribbon Sports ممکن است در حال حاضر چیزی به شما نگوید، اما در آن زمان، یک برند
واقعی بود که در منطقه شهری پورتلند محبوبیت پیدا کرد. با این حال، در سال 1971، آنها خط تولید کفش
های خود را راه اندازی کردند و نام خود را به نایک، یکی از محبوب ترین برندهای پوشاک ورزشی امروزی تغییر دادند.
 
این یکی از بهترین انتخاب ها در تغییر برند برای یک شرکت پوشاک ورزشی به دو دلیل اصلی بود: نایک نام 
الهه یونانی پیروزی، هدف هر ورزشکاری است و از سوی دیگر، نامی است که واقعاً به راحتی می توان آن
را به خاطر آورد. همه
 
 نتیجه گیری
 
هیچ کس وقتی یک کسب و کار کوچک را راه اندازی می کند به تغییر نام تجاری فکر نمی کند، اما گاهی
اوقات، به دلیل تغییرات بازار یا واقعیت های دیگر، اگر می خواهید کسب و کارتان به رشد خود ادامه دهد
یا شاید موقعیت از دست رفته خود را در بازار بازگردانید، ممکن است تغییر برند بهترین گزینه شما باشد.
 
داستان های موفقیتی وجود دارد و اگر این مقاله را بخوانید، قبلاً برخی از آنها را می شناسید.
حتی برندهای بزرگ نیز گهگاهی به تغییر نیاز دارند، انجام آن برای یک کسب و کار کوچک نیز شرم آور نیست.
 
نظر شما در مورد برندسازی مجدد چیست؟ آیا شرکت یا وب سایت شما در این شرایط بود؟ چگونه با تمام 
چالش هایی که در این فرآیند به وجود آمد کنار آمدید؟ چگونه توانستید بر همه مشکلات غلبه کنید؟ بیایید
در انجمن Logo Geek چت کنیم.
 
منبع: https://logogeek.uk/branding/time-to-rebrand/


:: بازدید از این مطلب : 1060
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرم
در قسمت قبل به 6 نکته طلایی برای راهنمایی یک طراح آرم مبتدی پرداختیم و توضیح دادیم
برای گرفتن پروژه در اوایل کار بهتر است چه نکاتی را درنظر بگیرد.
امروز نیز قصد داریم به معرفی 8 نکته طلایی دیگر بپردازیم، برای آشنایی با اصول طراحی لوگو

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.
 
 
7. بیشتر انجام دهید
طراحی گرافیک و توسعه وب سایت، بدیهی است که نقطه قوت شما هستند، اما اگر می 
خواهید در این صنعت موفق شوید، باید از این شاخه جدا شوید. گاهی اوقات، محصول یا
طرحی که ایجاد می‌کنید نیاز به نسخه وب همراه دارد و باید آن را بنویسید. مواقع دیگر
ممکن است از شما خواسته شود که از مهارت طراحی خود برای ایجاد و ساخت یک اینفوگرافیک
جذاب برای مشتری خود استفاده کنید.
یاد بگیرید که کارهای بیشتری انجام دهید تا به عنوان یک خلاق بیشتر رشد کنید. اگر می خواهید،
یک جک یا جین از همه مشاغل شوید. این نه‌تنها به شما کمک می‌کند تا به دوردست‌ها بروید،
بلکه به شما کمک می‌کند تا کار بیشتری را در صنعت تضمین کنید.
پیشنهاد می شود برای سفارش طراحی لوگو به آرمکده مراجعه کنید.
به عنوان مثال، گرافیک های تجربی در حال حاضر یک چیز فوق العاده محبوب هستند. این شامل 
استفاده از فناوری مدرن در ترکیب با هنر است. ممکن است یک بوم خالی روی دیوار داشته باشید
و کاربران بتوانند با استفاده از یک برنامه واقعیت افزوده، آنچه را روی تصویر وجود دارد، ببینند. به‌عنوان
یک طراح، این ممکن است مهم به نظر نرسد، اما من می‌خواهم استدلال کنم که قطعاً اینطور است.
جهان امروز مکان بسیار متفاوتی است و آشنایی با تکنولوژی مدرن و روندهای نوظهور شما را در موقعیت
قدرتمندی قرار می دهد. شما قادر خواهید بود بیشتر برای مشتریان خود به دست آورید و این شما را
به دارایی بسیار مطلوب تری تبدیل می کند.
 
8. هرگز مجانی کار نکنید
 
هنگامی که شروع به کار می کنید، تمایل دارید که کار ارزان یا رایگان را برای تکمیل مجموعه خود
انتخاب کنید. این در نهایت به شما بستگی دارد که چه کاری انجام می دهید، اما احتمالا بهتر است
از پروژه هایی که خیلی کمتر از مهارت شما هستند اجتناب کنید.
 
وقتی مجانی یا نسبتاً ارزان کار می کنید، ارزش خود و استعدادهایتان را بی ارزش می کنید. این هرگز
چیز خوبی نیست و سابقه ای ایجاد می کند که بسیاری از مشتریان از آن پیروی خواهند کرد.
 
 
 
9. قبل از شروع یک سپرده دریافت کنید
 
 
با برداشتن نوک بالا، همیشه قبل از شروع کار یک سپرده یا هزینه اولیه دریافت کنید. بخش ناخوشایند
مشاغل دورکاری و از راه دور این است که مشتری یا مشتری پس از اتمام همه چیز، هیچ حقی برای
پرداخت به شما ندارد. شما به سادگی به قول آنها عمل می کنید که آنها پولی را که به شما بدهکار
هستید برای شما ارسال می کنند. اگر و زمانی که این کار را نکنند، آن وقت است که تمام جهنم از
بین می رود.
 
برای اینکه از این مشکل نجات پیدا کنید، همیشه از قبل مبلغی را درخواست کنید. به این ترتیب، اگر 
مشتری برود و تمام مبلغ را پرداخت نکند، حداقل در ازای زمانی که سرمایه گذاری کرده اید، چیزی
دارید. و در یک تجارت خلاق، زمان پول است.
10. از زمان خود نهایت استفاده را ببرید
 
 
در ابتدا و از قبل یاد بگیرید که مدیریت زمان یک مهارت ضروری در هنگام کار برای خودتان است. شما این
قدرت را دارید که کار و وظایف خود را به تعویق بیندازید و به تنهایی تصمیم می گیرید که چه زمانی
پشت میز خود بنشینید و شروع به وقت گذاشتن کنید. این همچنین به این معنی است که وقتی وقت
شما تمام می شود و یک ضرب الاجل را از دست می دهید یا به سادگی مجبور می شوید بیشتر از
برنامه ریزی شده کار کنید، تقصیر شماست زیرا کارآمد نبودید.
 
همیشه به کل زمانی که برای یک پروژه اختصاص می‌دهید مربوط نمی‌شود، بلکه به این بستگی دارد 
که با زمانی که سرمایه‌گذاری می‌کنید چه می‌کنید. یاد بگیرید که کارآمد و سازنده باشید و سعی کنید
تا آنجا که ممکن است عوامل حواس پرتی را از بین ببرید تا در کار خود بمانید. هرچه زودتر و سریع‌تر کار
خود را انجام دهید - تا زمانی که این کار را دقیق انجام دهید - زمان کمتری برای کار کردن خواهید داشت.
 
منگدی ژانگ، طراح، نمونه کارهای شگفت انگیزی دارد و با بررسی برخی از دستاوردهای او، واقعاً می 
توانید ببینید که او از زمان خود بهترین استفاده را کرده است. او بخشی از چندین پروژه برجسته، از
جمله Workspace ONE و اپلیکیشنی به نام Everydaying بوده است.
11. سوال بپرسید
 
 
هرگز تصور نکنید که می دانید مشتری یا مدیر چه می خواهد. این می تواند منجر به یک فرآیند توسعه
گسترده در پایان شما شود که معلوم می شود همه چیز بیهوده است. در همان ابتدا، هر چقدر که
نیاز دارید، در مورد پروژه و وظایف خود سؤال بپرسید.
 
یک سوال عالی برای پرسیدن این است که مشتری یا مدیر شما از محصول نهایی چه انتظاری دارد.
این دقیقاً به گوشت کاهش می یابد و به شما امکان می دهد با توجه به طراحی و کار خود ببینید
چه چیزی برای آنها ارزشمندتر است.
 
 
 
12. شبکه و ایجاد مخاطبین
 
 
شما می توانید ماهرترین و با تجربه ترین پیمانکار در جهان باشید، با بهترین طرح ها و طرح هایی که 
هر کسی تا به حال دیده است. اما هیچ کدام از اینها مهم نیست اگر تنها باشید. چرا؟ زیرا در برخی
مواقع با پروژه یا کاری روبرو می شوید که در آن به کمک نیاز دارید. در این مواقع است که شبکه و
اتصالات شما واقعاً از بین می رود.
 
شاید با شخصی آشنا شده اید که در برنامه نویسی و توسعه فوق العاده ماهر است؟ شاید با 
نویسنده‌ای آشنا شده‌اید که می‌تواند یک نسخه وب را برای شما تهیه کند؟ شبکه سازی را زودتر یاد
بگیرید و حتی در زمینه های دیگر ارتباط برقرار کنید، زیرا در آینده به شما کمک خواهد کرد.
 
 
 
13. سندرم ایمپوستر نیز یک چیز است
 
 
من بارها با آن مبارزه کرده ام و شما نیز همینطور. این امر به ویژه اگر مسیر سنتی را برای رسیدن به حرفه
خود نرفته باشید، مانند حضور در مدرسه یا دوره های آنلاین، یا حتی کار در دفتری خارج از خانه، بسیار قوی است.
 
سندرم ایمپوستر زمانی است که احساس می کنید کاملاً به موقعیت فعلی خود تعلق ندارید. برای افراد 
خلاق، معمولاً بعد از اینکه با مقدار مشخصی از موفقیت مواجه شدند، به وجود می آید. شما برای انجام
کاری که انجام می‌دهید صلاحیت ندارید و مطمئناً کسی شما را به عنوان یک کلاهبردار بیرون می‌کشد.
 
این خواهد گذشت - فقط آن را سوار کنید. اما مطمئناً بهتر است که بفهمید چیست و تقریباً برای همه
در یک مقطع زمانی اتفاق می افتد.
14. مراقب سلامتی خود باشید
 
 
این چیزی است که هر چه سن شما بیشتر شود آشکارتر می شود. سلامت روانی و جسمی شما ب
ه طور مستقیم بر بهره وری شما و به طور مستقیم بر موفقیت شما تأثیر می گذارد. این امر مخصوصاً
زمانی صادق است که بیشتر روز خود را با نشستن و خیره شدن به رایانه سپری کنید.
 
یاد بگیرید که استراحت کنید. بلند شوید و راه بروید و کمی ورزش کنید. مطمئن شوید که یک رژیم
غذایی سالم می خورید و در طول روز قند زیادی مصرف نمی کنید. شکر از جلو به شما انرژی می
دهد تا بعداً تصادف کنید.
 
و با افزایش سن، ممکن است متوجه شوید که باید چرت بزنید. اشکالی ندارد کار ذهنی و خلاقانه
فشاری طبیعی به مغز شما وارد می‌کند که کار فیزیکی باعث نمی‌شود. این بدان معنا نیست که
آنها به همان اندازه خسته کننده نیستند - فقط به این معنی است که استفاده از مغز شما در
تمام طول روز، هر روز، ضرری برای شما خواهد داشت.
 
شروع حرفه خود به عنوان یک طراح گرافیک جوان می تواند در ابتدا ترسناک باشد. می توان به راحتی
در اولین خواسته های شغلی غرق شد و از درخواست های طراحی غرق شد. فقط بدانید، جوامع
طراح زیادی (مانند انجمن Logo Geek) وجود دارند که مایلند و می توانند در آغاز سفر به شما کمک کنند.


:: بازدید از این مطلب : 1146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 دی 1400 | نظرات ()